کشف اقلام غیر بهداشتی و قاچاق از یک واحد صنفی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف مواد غدایی غیربهداشتی به همراه ۴۲۰۰ پاکت سیگار و تنباکوی خارجی قاچاق در بازرسی از یک واحد صنفی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت از یک واحد سوپر مارکت به دلیل وجود انبار مواد غذایی غیربهداشتی در مجاورت مغازه و نگهداری غیربهداشتی و غیراصولی مواد غذایی و وجود حیوانات موذی در محل مذکور، مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در ابتدا متصدی سوپر مارکت با نشان دادن انباری با موقعیت متفاوت قصد گمراه کردن مأموران را داشت، اما با توجه به حرف‌های ضد و نقیض متصدی و راهنمایی شاکی انبار اصلی مورد شناسایی قرار گرفته و با حضور کارشناس اداره بهداشت و با اخذ حکم قضائی مأموران اقدام به بازگشایی انبار مربوطه کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: با بررسی انجام شده، مشخص شد در محل مربوطه مواد غذایی در دو طبقه با شرایط نامناسب و غیربهداشتی نگهداری می‌شوند و به غیر از اقلام غیر بهداشتی تعداد ۴۲۰۰ پاکت سیگار و تنباکوی قاچاق نیز کشف شدند.

وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و ضمن پلمب واحد صنفی، متصدی آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 668822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.