کشف ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سیگار قاچاق در یک واحد صنفی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۷۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه هشت میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به‌شمار می‌آید و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 668141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.