بودجه جمع‌آوری پله‌های برقی شهر همدان باید صرف نصب آسانسور شود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بودجه‌ای که برای جمع‌آوری پله‌های برقی این شهر پیش‌بینی شده است را می‌توان با اصلاح بودجه، برای نصب آسانسور لحاظ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز_ پنج‌شنبه یکم تیرماه_ در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری، زیست‌محیطی و بهداشت و کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به نارضایتی مردم از پل‌های عابرپیاده اظهار کرد: بی‌توجهی و کوتاهی در مسائل کوچک، نارضایتی‌های بزرگ را به‌دنبال دارد.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری همدان افزود: حکایت امروز شهرداری همدان، همانند تیم پر ستاره است که سرمربی آن یا به امور خود مشغول است یا توانمندی انجام وظایفش را ندارد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان اشاره به تذکرهای شورا به شهرداری در خصوص بهسازی و ساماندهی پل‌های عابر پیاده، گفت: به رغم مواردی که شورای شهر مطرح کرده، تاکنون اتفاقی رخ نداده است و این مدل بی‌توجهی در دیگر رویکردها از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام نیز مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴ آسانسور برای ۱۲ پل عابر پیاده نیاز داریم، ادامه داد: بودجه‌ای که برای جمع‌آوری پله‌های برقی پیش‌بینی شده است را می‌توان با اصلاح بودجه برای نصب آسانسور لحاظ کرد.

حیدری با طرح این سوال که چگونه است که شهرداری ادعای تحقق بودجه را دارد اما عملاً هیچ پروژه‌ای محقق نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تناقض بین گزارش آمار بودجه و عملکرد شهرداری را شاهد هستیم.

وی نبود هماهنگی بین سازمان‌های شهرداری را یکی از مشکلات پیشبرد امور برشمرد و اضافه کرد: شهرداری نیروهای توانمندی دارد و چنانچه در جایگاه و پست مناسب از آنها استفاده شود بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

کد خبر 668813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.