مصوبه واحدی برای سامانه ۱۳۷ و تبلیغات محیطی شهرداری‌ها تعیین می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و تبلیغات محیطی از مواردی است که در شهرداری‌ها به ادارات مختلف واگذار شده است، از این رو قرار شد وحدت رویه یا مصوبه واحدی برای فعالیت این بخش‌ها تعیین شود.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهرها امروز برگزار شد که مدیران کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ۱۴ شهر در آن شرکت کردند.

وی افزود: مناسبت‌های پیش رو یکی از دستور جلسات این نشست بود که در آن بر مناسبت‌های شمسی و قمری و انتخابات مجلس با هدف حضور حداکثری تاکید شد تا با راهبری کارگروه تخصصی تبلیغات و برند شهری در کلانشهرها هم‌افزایی و وحدت رویه ایجاد شود و خروجی مناسبی داشته باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: با هدف وحدت رویه در کلانشهرها و با توجه به اینکه شهرداری‌ها رسانه‌های محیطی هستند و می‌توانند حال و هوای شهر را هدایت کنند، این مبحث در این نشست مطرح و به آن پرداخته شد.

کلانترزاده اضافه کرد: در این نشست، مدیران حاضر، فرصت یافتند که مهم‌ترین مطالبات، ایده‌ها و نقطه نظرات شهر خود را بیان کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور در سال ۹۴ به سازمان همیاری شهرداری‌ها، قرار بود پس از چهار سال چارت پیشنهادی شهرداری‌ها که روابط عمومی‌ها نیز بخشی از آن هستند تغییر کند، اما این اتفاق نیفتاد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: مجمع شهرداران کلانشهرها این موضوع و تعیین شرح وظایف را در دستور کار خود قرار داده است. شرح وظایفی که در نشست پیشین فراخوان شد در این نشست ابلاغ شد تا ادارات کل ارتباط و امور بین‌الملل آن را ابلاغ و اجرایی کنند.

کلانترزاده افزود: در مواردی همچون ارتباطات رسانه‌ای وحدت وظیفه در همه کلانشهرها وجود دارد. خبر و اطلاع‌رسانی، رسانه‌های نوین، ارتباطات مردمی، امور بین‌الملل، افکارسنجی و نظرسنجی از جمله اقداماتی است که در همه شهرداری‌ها به صورت مشترک، توسط روابط عمومی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و تبلیغات محیطی از جمله مواردی است که در شهرداری‌های مختلف به ادارات مختلفی واگذار شده است، از این رو قرار شد وحدت رویه یا مصوبه واحدی برای فعالیت این بخش‌ها تعیین شود تا بتوان شاهد تبلیغات واحد و هویت بصری ثابت در کل کشور بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: رئیس کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلان‌شهرها نیز در انتخابات مجدد تعیین و نحوه عملکرد کارگروه‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 668812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.