مشکلات نگهداری و بهره‌برداری از تجهیزات پل‌های عابرپیاده همدان باید شناسایی شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه برای شهر دارالمومنین زیبنده نیست که پل های عابرپیاده خراب باشد، گفت: شناسایی مشکلات و چالش‌های نگهداری و بهره‌برداری از تجهیزات پل‌های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر نظری امروز _پنج‌شنبه یکم تیرماه_ در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری، زیست‌محیطی و بهداشت و کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه همدان آنچنان گسترده نیست که نتوان ۲۱ پل عابر پیاده را مدیریت کنیم، اظهار کرد: برای شهر دارالمومنین زیبنده نیست که پل‌های عابر پیاده آن خراب باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نباید نسبت به ساماندهی و نوسازی پل‌های عابر پیاده کم توجه باشد، افزود: حفظ و حراست از اموال بیت المال وظیفه ما است و باید در قبال آن حساس باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: تخریب و سرقت تجهیزات عمومی جرم است و باید طبق قانون با مجرمان و افراد خاطی برخورد شود.

وی ادامه داد: شناسایی مشکلات و چالش‌های نگهداری و بهره‌برداری از تجهیزات پل‌های عابر پیاده مکانیزه سطح شهر باید مورد توجه قرار گیرد.

نظری تصریح کرد: شورای شهر چندین بار به صورت مکتوب و شفاهی تاکید بر ساماندهی وضعیت پل‌های عابر پیاده داشته اما تاکنون کاری پیش نرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان در خصوص سرقت و تخریب تجهیزات پل‌های مکانیزه سطح شهر، اضافه کرد: شهرداری برای نگهداری از پل‌های عابر پیاده باید با دستگاه‌های امنیتی همکاری داشته باشد و تدابیر لازم را بیندیشد.

کد خبر 668811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.