پیش‌بینی اعطای ۴ هزار میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به ایثارگران

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد با اشاره به پیش‌بینی اعطای حدود چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به جامعه ایثارگری در سال جاری گفت: تلاش صندوق قرض‌الحسنه شاهد ارائه تسهیلات با کمترین زمان و کارمزد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از حماسه و جهاد دفاع‎‌پرس، اسلام کریمی در حاشیه اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خدمات صندوق قرض‌الحسنه شاهد، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات بیشتری به جامعه ایثارگری ارائه دهیم، تا پایان شهریورماه برای جابه‌جایی مسکن جامعه ایثارگری و تأمین ودیعه و اجاره مسکن دو تفاهم‌نامه امضا شده است. تأکید صندوق قرض‌الحسنه شاهد خدمتگزاری بدون منت و با کرامت به جامعه ایثارگری است و در این حوزه دوره‌های آموزشی مختلفی برای کارکنان صندوق برگزار شده است.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه ایثارگری پرداخت شده است که تداوم پیدا می‌کند و پیش‌بینی برای سال ۱۴۰۲ اعطای حدود چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات به جامعه ایثارگری است ضمن اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با بانک‌ها و بانک‌های قرض‌الحسنه در جهت ارائه خدمات بیشتر منعقد می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه شاهد در رابطه با برگزاری اجلاس سراسری مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نکات خیلی خوبی در این اجلاس مطرح شد که از برگزارکنندگان این اجلاس سپاسگزاریم. اصل موضوع برای ما تحول در مسیری است که در صندوق قرض‌الحسنه شاهد در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری داریم و باید به سمتی برویم که مدل خاصی از خدمتگزاری ارائه دهیم و خوشبختانه رضایتمندی از این خدمات مطابق بررسی‌ها بالا است که تلاش می‌کنیم افزایش پیدا کند تا تسهیلات در کمترین زمان و کارمزد به جامعه ایثارگری اعطا شود.

کریمی گفت: صندوق قرض‌الحسنه شاهد یکی از بزرگترین صندوق تک‌شعبه‌ای کشور است و با وجود اینکه تک‌شعبه‌ای است در سراسر کشور حضور دارد و با توجه به اینکه والدین شهدا، همسران شهدا و جامعه ایثارگری کهولت سن دارند، این امکان فراهم شده است که خدمات در نزدیک‌ترین محل به جامعه ایثارگری ارائه شود.

کد خبر 668772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.