۲۳۰۰ شهید، شناسنامه شهرستان خمینی‌شهری هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: جوانان شهرستان خمینی‌شهر باید شناسنامه واقعی شهرستان خود را تبلیغ کنند، زیرا شناسنامه واقعی این شهرستان، دو هزار ۳۰۰ جوان است که به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ در نشست صمیمانه استاندار اصفهان با نخبگان شهرستان خمینی‌شهر، اظهار کرد: حدود ۱۰ در صد از شهدای استان اصفهان از شهرستان خمینی‌شهر بودند، بر همین اساس این شهرستان دارای خصوصیات کم نظیری است.

وی با بیان اینکه خمینی شهر که به حسینه‌ایران معروف است، صرفاً لفظ نیست و معنای بسیار عمیقی پشت آن است، گفت: جوانان شهرستان خمینی‌شهر باید شناسنامه واقعی شهرستان خود را تبلیغ کنند، زیرا شناسنامه واقعی این شهرستان، دو هزار ۳۰۰ جوان خمینی‌شهری است که به شهادت رسیده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌ها در شهرستان خمینی شهر با کمبودهایی مواجه است و ضرورت دارد کارویژه‌ای در این خصوص انجام شود تا چهره‌های شاخص و جاذبه‌های این شهرستان بهتر دیده شود.

وی با اشاره به ساماندهی نخبگان بومی خمینی شهر، افزود: بنا به تدبیر و مصوبه ستاد ساماندهی جوانان، دستگاه‌های دولتی موظف هستند، امکانات دولتی در زمینه رفاهی، ورزشی، فرهنگی را به طور موقت در اختیار سازمان‌های مردم نهاد، جوانان و تشکل‌ها قرار دهند.

جان‌نثاری با اشاره به چالش‌های خمینی شهر از جمله مهاجرت پذیری، تصریح کرد: تلاش بر این است که از مبداء میزان مهاجرت کنترل شود اما در برخی محلات به طور ویژه مورد توجه مسوولان قرار گرفته است.

وی به پیگیری نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مطالبات اشاره و ادامه داد: در راستای حمایت از خانواده‌های محروم برخی امکانات سازمان‌های خدماتی از جمله آب و برق در اختیار خانواده‌های محروم قرار خواهد گرفت که این امر نیازمند رایزنی با فرماندار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در زمینه عفاف و حجاب تصریح کرد: بیشتر موازین عفاف و حجاب در این شهرستان رعایت می‌شود اما با برهنگی در زمینه عفاف و حجاب برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع فرزندآوری و جمعیت خاطر نشان کرد: در استانداری کارگروهی در این زمینه تشکیل شده که زیر ساخت آن ازدواج و مسائل اقتصادی و مسکن است.

کد خبر 668771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.