انتقاد کارشناسان‌ اسکای اسپورت از مسئولان فوتبال عربستان!

در میان صحبت‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است برناردو سیلوا راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شود، جیمی کاراگر و گری نویل، از بازیکنانی که لیگ‌ برتر انگلیس را به مقصد عربستان ترک می‌کنند، انتقاد کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعدادی از بازیکنان در تابستان امسال راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شده‌اند که شاید کریم بنزما شاید بزرگ‌ترین نام در بین آن‌ها باشد، زیرا او رئال مادرید را ترک کرد و به الاتحاد پیوست.

روبن نوس پرتغالی در ۲۶ سالگی از وولوز به الهلال نقل مکان کرد، درحالی که انگولو کانته چلسی را ترک کرد و به بنزما در الاتحاد پیوست‌. اکنون، کاراگر اصرار دارد که چنین معاملاتی باید متوقف شود، درحالی که صحبت‌هایی مبنی بر اینکه سیلوا می‌تواند به منچسترسیتی پشت کند و به خاورمیانه برود، وجود دارد.

کاراگر در توئیتر نوشت: "برناردو سیلوا در سال‌های اوج خود قرار دارد و یکی از بهترین بازیکنان اروپا در پنج سال گذشته بوده است! من نگران این نبودم که لیگ عربستان بازیکنان بالای ۳۰ سال را بگیرد. آن‌ها حتی بازیکنانی مثل روبن نوس که فوق ستاره نیست را هم جذب می‌کنند و این یک حرکت خطرناک است. سعودی‌ها ورزش گلف و بوکس را تصاحب کرده‌اند و اکنون می‌خواهند فوتبال را صاحب شوند. این حرکت عجیب باید متوقف شود! "

گری نویل و جیمی کاراگر، کارشناسان اسکای اسپورت، خواستار تحریم لیگ عربستان سعودی توسط بازیکنان بزرگ شده‌اند، تا منبع مالی چنین معاملاتی مشخص شود. درخواست آن‌ها پس از آن مطرح شد که گزارش شده است چلسی در نظر دارد سه بازیکن شامل ادوارد مندی، حکیم زیخ و پیر امریک اوبامیانگ را به لیگ عربستان بفروشد.

فابریتزیو رومانو گزارش داده که سیلوا هنوز در خصوص آینده‌اش تصمیم نهایی را نگرفته است، زیرا بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن نیز این ستاره را می‌خواهند، اما جنگ نقل و انتقالاتی احتمالاً در طول این تابستان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 668747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.