بیش از ۲ میلیارد تومان برای بهینه‌سازی آب‌نماهای منطقه ۵ اصفهان هزینه می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه ۳۹ آب‌نما وجود دارد، گفت: نگهداری این آب‌نماها به‌صورت سالانه یک میلیارد تومان برای این منطقه هزینه دارد و علاوه بر آن، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز هزینه بهینه‌سازی این آب‌نماها است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در منطقه پنج شهرداری اصفهان ۳۹ آب‌نما وجود دارد که نگهداری آن‌ها به‌صورت سالانه یک میلیارد تومان برای این منطقه هزینه دارد و علاوه بر آن، دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز هزینه بهینه‌سازی این آب‌نماها است.

وی افزود: وجود آب‌نما در میادین و بوستان‌ها با صدای آبی که ایجاد می‌کند، علاوه بر افزایش زیبایی منظر شهری، در ایجاد آرامش و تلطیف هوا نیز تأثیرگذار است و جلوه‌هایی از زیبایی و نشاط را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: آب‌نماهای سطح این منطقه به‌عنوان بخشی از المان‌های زیباسازی در پارک‌ها و فضاهای سبز به‌منظور زیباتر کردن نمای بصری و تلطیف روحیه شهروندان تعمیر و مجدد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در عملیات نظافت آب‌نماها شامل سرویس الکترو پمپ و متعلقات، اسیدشویی و شست‌وشوی حوض، بررسی نورپردازی و در نهایت آب‌گیری و استارت آب‌نما می‌شود.

کارگر تاکید کرد: اهمیت دادن به نظافت عمومی و میکروب‌زدایی از محیط زیست انسانی، امری حیاتی است که منجر به جلوگیری از بسیاری بیماری‌های واگیردار می‌شود و بی‌توجهی به آن، ضررهای جبران‌ناپذیری را به سلامت جسمی افراد وارد می‌کند.

کد خبر 668743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.