رشد اقتصادی شهر انگلیسی با بهبود حمل‌ونقل شهر

شورای شهر کنت انگلستان با سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیون پوندی روی بهبود ارتباطات حمل‌ونقل محلی، برای ساکنان رشد اقتصادی به ارمغان آورده است. این سرمایه‌گذاری با خدمات اتوبوس‌رانی مطمئن‌تر، دقیق‌تر و ارزان‌قیمت‌تر همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کنت انگلستان با سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیون پوندی موفق به بهبود خدمات اتوبوس‌رانی محلی شد و توانست با کاهش زمان سفر با اتوبوس و پایین آوردن کرایه حمل‌ونقل عمومی برای ساکنان این منطقه امنیت اقتصادی به ارمغان آورد. این مبلغ سرمایه‌گذاری مجموع بودجه اختصاصی کنت به بهبود ارتباطات حمل‌ونقل و رشد اقتصادی را از سال ۲۰۲۲ تاکنون به ۳۵ میلیون پوند رسانده است.

شورای شهر کنت توضیح داد با توجه به این‌که ارتباطات حمل‌ونقل بهتر برای رشد اقتصادی بسیار مهم است، بهبود خدمات اتوبوس محلی به ساکنان کمک می‌کند تا با صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های خود به مدرسه، محل کار، خرید، قرارهای پزشکی یا دید و بازدید بروند و با توجه به استقبال گسترده آن‌ها از حمل‌ونقل عمومی، ساخت شبکه اتوبوس پایدار، مدرن، قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه توسط دولت حق مسلم آن‌ها است.

رشد اقتصادی شهر انگلیسی با بهبود حمل‌ونقل شهر

کنت تأکید کرد که سقف دو پوندی کرایه اتوبوس برای هر سفر تا نوامبر ۲۰۲۴ تمدید شده است و این مبلغ برای سال بعد از آن تنها ۰.۵ پوند افزایش پیدا خواهد کرد. شورا همچنین از تداوم سرمایه‌گذاری‌ها برای محافظت از مسیرهای مهم اتوبوس تا سال ۲۰۲۵ و ایجاد ثبات طولانی‌مدت در صنعت اتوبوس خبر داد و خاطرنشان کرد که دسترسی بهتر به حمل‌ونقل محلی نقش چشمگیری در پیشرفت جوامع محلی ایفا می‌کند، چراکه پول‌های صرفه‌جویی شده در نهایت باعث تقویت اقتصاد محلی می‌شود.

دولت انگلستان در کنار حمایت از بهبود خدمات اتوبوس‌رانی محلی کنت، ۹.۵ میلیون پوند نیز از محل طرح مناطق منطقه‌ای اتوبوس آلایندگی‌صفر به این شهر اختصاص داده است تا با فراهم آوردن ۳۲ اتوبوس برقی و زیرساخت شارژ جدید به کربن‌زدایی ناوگان اتوبوس‌رانی محلی کنت کمک کند.

کد خبر 668742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.