آنخل‌ دی‌ماریا قید مسی را زد تا به بنفیکا بپیوندد

آنخل دی ماریا فرصت هم‌تیمی شدن با لیونل مسی در اینترمیامی را نادیده گرفت تا در تابستان امسال با باشگاه بنفیکا قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پایان قرارداد دی ماریا با یوونتوس، اینترمیامی به عنوان مقصدی احتمالی برای این وینگر آرژانتینی معرفی شده بود، زیرا آن‌ها در حال حاضر مسی، هم‌تیمی او در رده ملی که با هم قهرمان جام جهانی قطر شدند را جذب کرده است.

با این حال، فابریزیو رومانو اکنون گزارش می‌دهد که این بازیکن ۳۵ ساله قرار است دوباره به تیم پرتغالی بنفیکا بپیوندد، تیمی که آنخلیتو بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ قبل از پیوستن به رئال‌مادرید برای آنها بازی می‌کرد.

دی ماریا تصمیم به تمدید نکردن قرارداد خود با یووه گرفته و بنابراین به صورت رایگان در دسترس است. او یکی از اسطوره‌های بنفیکا بود که با این باشگاه در فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹، قهرمان لیگ شد. او اکنون برای بازگشت دوباره به باشگاه سابقش، آماده به نظر می‌رسد.

اینترمیامی همچنان در جست‌وجوی بازیکنانی است که در کنار مسی جذب کند، این تیم، هم سرخیو بوسکتس و هم جوردی آلبا، دو بازیکنی که در کنار قهرمان جام جهانی، برای بارسلونا بازی کردند را هدف قرار داده است.

دی ماریا امیدوار است قرارداد خود را نهایی کند تا بتواند بخشی از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیم جدیدش باشد. بنفیکا در اولین بازی دوستانه‌اش، ماه آینده به مصاف ساوتهمپتون می‌رود.

کد خبر 668733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.