تلاش قوه قضائیه برای ایرانی عاری از مواد مخدر

فرماندار گلپایگان گفت: مجموعه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی کشور تلاش دارند تا به شرایطی برسیم که ایران عاری از مواد مخدر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عسگریان امروز _پنجشنبه یکم تیرماه_ در آئین بزرگداشت هفته قوه قضائیه در محل گلزار شهدای گلپایگان اظهار کرد: از تلاش شبانه‌روزی رئیس و مجموعه دادگستری گلپایگان، با توجه به شرایط کنونی که با حجم بالای کار قضائی مواجه هستند، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه دهه نخست تیرماه مصادف با هفته قوه قضائیه و مبارزه با مواد مخدر است، افزود: ایران اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر ضمن تقدیم هزاران شهید، هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شود، اما مجموعه قضائی و نیروهای نظامی و انتظامی کشور تلاش دارند تا به شرایطی برسیم که ایران عاری از مواد مخدر شود.‌

شاهد ذلت منافقان در کشور آلبانی و فرانسه هستیم

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام‌جمعه گلپایگان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش از برجسته‌ترین مدیران نظام و یاران امام (ره) بودند و نقش مؤثری در پیشبرد مسیر نورانی امام قبل و پس از پیروزی انقلاب داشتند و به دست منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: منافقان تصور می‌کردند با اعمال تروریستی و بمب‌گذاری‌ها، انقلاب اسلامی تغییر مسیر می‌دهد، اما نظام جمهوری اسلامی با خون پاک شهدای هفتم تیرماه و تمام شهدای در راه حق تعالی آبیاری شد و امروز تنومندی درخت سرسبز و پرثمر، مدیون خون پاک تمام شهیدان است‌.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند، اضافه کرد: جان‌فشانی و ادای تکلیف شهدا موجب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیا و ذلت و خفت منافقان و معاندان نظام شده است.

کرامتی تصریح کرد: دست منافقان به خون هزاران انسان بی‌گناه که تنها جرم آنها مسلمانی و حامی ولایت بودن است، آغشته شد، اما امروز شاهد ذلت و آوارگی منافقان در کشور فرانسه و آلبانی هستیم و این وعده الهی برای عذاب منافقان در دنیا است.

وی افزود: منافقان به سبب جنایات خود علیه ملت ایران، جایگاهی برای ماندن در کشور نداشتند و با ترک وطن به دامن دشمنان اسلام و انقلاب پناه بردند.

به گزارش ایمنا، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دیدار با مسئولان قضائی و شورای تأمین شهرستان با خانواده شهدا و تجلیل از دو خانواده شهید مبارزه با مواد مخدر از برنامه‌های نخستین روز هفته قوه قضائیه در گلپایگان بود.

کد خبر 668721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.