عرضه دام زنده در ۴ نقطه شهر گرگان به مناسبت عید قربان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از عرضه دام زنده در چهار نقطه شهر به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: عرضه دام زنده و خرید و فروش پوست به غیر از مکان‌های تعیین شده ممنوع است.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از عرضه دام زنده در چهار نقطه شهر گرگان به مناسبت عید قربان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید قربان و در راستای رفاه حال شهروندان و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی برای ساماندهی و خدمات‌دهی در روز عید قربان جلسه‌ای با حضور دستگاه مرتبط (فرمانداری، نیروی انتظامی، محیط زیست، دامپزشکی، مرکز بهداشت و شهرداری گرگان) برگزار شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این جلسه اتخاذ تصمیمات لازم برای تأمین سلامت شهروندان، ارائه خدمات و کنترل بهداشتی ذبح دام، کاهش اثرات آلودگی محیط زیست و برهم ریختگی فضای بصری شهری بوده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی چهار مکان شمال جرجان ۱۵ (شرکت تعاونی دامداران)، جاده زنگیان بعد از جایگاه پمپ گاز، میدان باهنر (ابتدای صیاد شیرازی) و ضلع جنوب شرقی میدان شهید قندهاری برای عرضه دام زنده تعیین شده است.

سالاری گفت: به منظور خرید و فروش پوست نیز پنج مکان شامل ضلع غرب میدان باهنر، میدان مدرس، میدان کریمی، میدان شهید قندهاری و میدان شهید هزارجریبی با نظارت مرکز بهداشت و دامپزشکی مشخص شده است.

وی تاکید کرد: عرضه دام زنده و خرید و فروش پوست به غیر از مکان‌های تعیین شده ممنوع است.

کد خبر 668632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.