کشف محموله کالای قاچاق در شهرضا به ارزش ۵ میلیارد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند و موفق به کشف ۸۲۰ دستگاه ماشین اصلاح ابرو، هزار و ۱۷۰ عدد بند ساعت ،۲۰۰ عدد ساعت مچی و یک دستگاه یخچال فریزر دوقلو که همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف، یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است. شهروندان هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 668624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.