دستگیری عامل ۶۵ فقره کلاهبرداری با ترفند ارائه رسید جعلی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با شیوه ارائه رسید جعلی از ۶۵ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول شکایت دو نفر از متصدیان واحدهای صنفی شهر اصفهان مبنی بر کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی از آنها با شیوه ارائه رسید جعلی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری این پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اخذ اظهارات شاکیان و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام هویت فرد کلاهبردار را به دست آوردند و با رصد هوشمندانه خود دریافتند که متهم با قطار مسافربری، تهران را به مقصد زاهدان ترک کرده است. بلافاصله ضمن هماهنگی با مأموران پلیس راه‌آهن شهرستان کاشان، فرد مذکور در ایستگاه راه‌آهن کاشان دستگیر شد، با هماهنگی قضائی کارآگاهان به کاشان عزیمت و پس از اتمام تشریفات قضائی متهم را به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اقرار متهم به دو مورد کلاهبرداری از واحدهای صنفی در اصفهان، گفت: در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد نام این شخص در بیش از ۶۵ فقره پرونده به عنوان متهم در زمینه کلاهبرداری ثبت شده و تحت تعقیب محاکم قضائی است. متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 668615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.