محموله ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۰۰ میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق در عملیات مأموران انتظامی شهرستان مبارکه خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از اتوبوس پرداختند و موفق به کشف یک دستگاه خودپرداز، یک دستگاه آسیاب صنعتی، یک دستگاه قهوه‌ساز و ۲۷ هزار و ۸۵۲ عدد انواع قطعات الکترونیکی که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف، یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است. شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 668609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.