آغاز عملیات اجرایی فاز سوم توسعه باغ فدک

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی فاز سوم توسعه مجموعه فرهنگی باغ فدک آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی اظهار کرد: رویکرد منطقه هفت در باغ فدک، احیا، ساماندهی و توسعه این ظرفیت کم نظیر در شهر اصفهان است که در سال جاری اقدامات متعدد عمرانی و زیرساختی در آن انجام شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه باغ فدک به محور تفریحی و گردشگری شمال شهر اصفهان تبدیل خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص ساماندهی مجموعه باغ فدک گفت: ساماندهی قطعه‌های فضای سبز، اصلاح و توسعه شبکه روشنایی باغ، تأمین آب و تقویت شبکه آبرسانی تحت فشار از نمونه اقدامات در دست اجرا است.

وی افزود: بازسازی و توسعه مجموعه فرهنگی باغ فدک، ساخت مجموعه آلاچیق‌های خانواده، بازسازی و توسعه نمازخانه مرکزی و ایجاد سومین دریاچه مجموعه باغ فدک نیز در دستور کار منطقه هفت قرار دارد.

سلطان‌آقایی با اشاره به استقبال شهروندان از مجموعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، ایجاد پاتوق‌های خانوادگی، برگزاری رویدادهای اجتماعی و همچنین ساماندهی اماکن و سایت‌های ورزشی این مجموعه از دیگر اقدامات در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پیشنهادهای مختلفی در طرح توسعه فرهنگی باغ مطرح شده که توسط کارشناسان این منطقه در حال بررسی است که از بین آنها می‌توان به ایجاد ایستگاههای تفریحی، راه اندازی مجموعه‌های غذایی و ایجاد گذرهای مختلف اجتماعی در باغ اشاره کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد آب‌نمای موزیکال و برگزاری مجموعه جشن‌های خانوادگی در باغ با هدف ترویج و گسترش حضور خانواده‌های اصفهانی در این مجموعه از دیگر پیشنهادهای مطرح شده است.

کد خبر 668574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.