حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نماز جمعه این هفته تهران را اقامه می‌کند

نماز عبادی‌سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نماز عبادی‌سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. ساعت ۱۰:۳۰ صبح درهای دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

در بخش معرفی کتاب نماز جمعه این هفته کتاب "داستان‌های شیرین" شامل ۴۱ داستان از آثار متفکر شهید آیت‌الله سیدمحمد بهشتی معرفی می‌شود.

این کتاب که مرتضی نظری آن را گردآوری کرده است، توسط "دفتر نشر فرهنگ اسلامی" منتشر شده است. شهید آیت‌اللّه سیدمحمد بهشتی، یکی از چهره‌های درخشان و ممتاز انقلاب اسلامی ایران است که در به ثمر رسیدن این نهضت عظیم اسلامی، نقش حساسی داشته و خدمات ارزنده‌ای بر جای گذاشته است.

در میان آثار علمی آن شهید، داستان‌ها و قطعات جالبی نیز پیدا می‌شود. مرتضی نظری در کتاب "قصه‌های شیرین"، داستان‌هایی جالب از مجموعه آثار آن شهید گردآوری و به ترتیب سال، تنظیم کرده است.

نتایجی که شهید بهشتی از این داستان‌ها و قطعات ارائه می‌کند بسیار آموزنده است که این، در واقع بُعدی از ابعاد علمی ایشان را به اثبات می‌رساند. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «داستان‌های شیرین» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه تهیه کنند.

این هفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران نیز در حاشیه نماز جمعه، میز خدمت برپا می‌کنند.

کد خبر 668560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.