۵۰ درصد تاکسی‌های تهران فرسوده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه نیمی از تاکسی‌های این کلان‌شهر فرسوده است، مدیران سازمان با همراهی و یاری معاونت حمل‌ونقل نوسازی ناوگان را به صورت جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ در بازدید از سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران اظهار کرد: مهمترین اولویت سازمان مذکور باید نوسازی ناوگان فرسوده باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران امسال در زمینه حمل‌ونقل بودجه ویژه‌ای را به این حوزه اختصاص داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه نیمی از تاکسی‌های شهر نیز فرسوده است، مدیران سازمان با همراهی و یاری معاونت حمل‌ونقل نوسازی ناوگان را به صورت جدی پیگیری کنند تا در پایان ۱۴۰۲ اتفاق‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد :۱,۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای خرید ون در نظر گرفته شده است، بنابراین باید برای افرادی که تاکسی‌های فرسوده دارند و مایل به نوسازی هستند اما توان مالی لازم و کافی را ندارند، برنامه‌ریزی شود تا این قشر بتوانند برای نوسازی تاکسی اقدام کنند.

آخوندی گفت: ورود تاکسی برقی به ناوگان اقدام مهمی است و از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی درخواست می‌کنم، با جدیت و همت بیشتری این مورد را در پایتخت عملیاتی کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امور رفاهی تاکسیرانان هم موضوعی حائز اهمیت است که شورای ششم تهران هم در این خصوص اعتباری را در نظر گرفته است، برای اینکه خدمات با کیفیت بهتری به این قشر زحمتکش ارائه شود و گزارش نظارتی عملکرد تمام بخش‌های شهرداری که سازمان تاکسیرانی را شامل می‌شود، در صحن شورای اسلامی شهر عنوان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این بازدید محمد آخوندی، میثم مظفر و احمد صادقی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، «جلال بهرامی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار، «مهدی وحدت‌کار» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران و معاونان این سازمان حضور داشتند.

کد خبر 668555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.