تمجید فدراسیون جهانی والیبال از ستاره‌های آمریکا و ایران در لیگ ملت‌ها

فدراسیون جهانی والیبال در ادامه هفته دوم لیگ ملت‌ها با اشاره به عملکرد میکا کریستنسون و امین اسماعیل‌نژاد، به تمجید از ستاره‌های یانکی‌ها و یوزها پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه بازی‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در روز نخست، دو تیم آمریکا و صربستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که آمریکا موفق شد سه بر یک صربستان را شکست دهد. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود آمریکا به پایان رسید.

میکا کریستنسون، پاسور تیم ملی والیبال آمریکا پس از این بازی مورد تمجید فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفت. فدراسیون جهانی پس از پیروزی آمریکا نوشت: آمریکا مقابل صربستان به بازی بازگشت؛ آمریکایی‌ها از باخت ست اول برگشتند و به چهارمین برد خود در پنج مسابقه VNL رسیدند.

کریستنسون، پاسور تیم ملی والیبال آمریکا از هرکدام از مهاجمان خود نهایت استفاده را کرد تا یک پیروزی دیگر برای تیم ملی والیبال آمریکا به دست آید. آمریکا با این پیروزی بعد از ژاپن در رده دوم لیگ ملت‌های والیبال ایستاد. تنوع حملات آمریکایی به رهبری میکا کریستنسون یکی از کلیدهای پیروزی آمریکا بود زیرا این موضوع استراتژی دفاعی صرب‌ها را پیچیده می‌کرد.

کریستنسون درباره تیم ملی آمریکا اظهار کرد: همه مهاجمان تیم باورنکردنی هستند. هیچ تصمیم اشتباهی در مورد این تیم وجود ندارد زیرا همه آن‌ها می‌توانند پیروز میدان باشند. فکر می‌کنم حتی در ست اول بسیار خوب بازی کردیم.

فدراسیون جهانی در خصوص پیروزی ایران در بازی نخست هفته دوم لیگ ملت‌ها نیز نوشت: تیم ملی والیبال ایران دومین پیروزی خود را در VNL ۲۰۲۳ کسب کرد و به رده هشتم رده‌بندی رسید. آسیایی‌ها در برابر آلمان تیم برتر بودند. امین اسماعیل‌نژاد با ۱۶ امتیاز برای ایران موفق عمل کرد.

کد خبر 668540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.