مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی ۳۱ خردادماه در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (چهارشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، اظهار کرد: در منطقه یک خیابان مسجدسید (پارک‌های عزیزالهی، علیقلی‌آقا، نور)، خیابان جامی (پارک‌های زاهد نجفی و خان احمدی)، پنج رمضان (پارک فردوس) و مادی بیدآبادی و منطقه سه خیابان‌های فلسطین، آمادگاه، حافظ، سپه و عبدالرزاق سم‌پاشی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه شش خیابان ملاصدرا و منطقه هشت مارچین و مادی‌های آزادان و گلستانه سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه ۹ مادی‌های کارلادان، نصرآباد، حاجی، فرشادی، فدن و تیران و در منطقه ۱۲ پارک‌های ملت و مادر، بلوار محمودآباد، فلکه پارک و خیابان‌های محمودآباد سم‌پاشی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ناژوان حاشیه شمال رودخانه (خیابان محیط‌بان، پارکینگ باغ پرندگان) سم‌پاشی می‌شود.

عرفان‌منش ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند، همچنین چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 668524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.