باشگاه نفت امیدیه همه چیز را برای قهرمانی فراهم کرد/در مرحله نهایی مسابقات سختی داشتیم

بازیکن تیم فوتسال بانوان نفت امیدیه گفت: شرایط تیم در مقایسه با دیگر تیم های حاضر در لیگ یک و حتی لیگ برتر خیلی خوب بود، امکاناتی شرکت نفت در اختیارما قرار داد که در لیگ برتر فوتسال آقایان هم شاهد آن نبودیم، هرچیزی که برای قهرمانی نیاز بود را فراهم کردند و این رسیدگی‌ها نتیجه هم داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور با حضور ۳۵ تیم در ۶ گروه شروع شد که تیم‌های نفت امیدیه، شگفتی‌سازان جویبار، یاران سهرابی و گلبرگ تاکستان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند. مرحله نهایی مسابقات فوتسال دسته اول بانوان کشور درشهرستان تاکستان استان قزوین برگزار شد که تیم نفت امیدیه با کسب ۶ امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد و جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست آورد. تیم یاران سهرابی نیز نایب قهرمان شد و به لیگ برتر فوتسال راه پیدا کرد.

شیما کیانی بازیکن تیم فوتسال بانوان نفت امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، راجع به حضور در تیم فوتسال نفت امیدیه اظهار کرد: چند ماه قبل از شروع لیگ دسته اول فوتسال بانوان یکی از سرمربی‌های مطرح کشور من را به سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت امیدیه معرفی کرد که از من خواستند تا در شهرستان امیدیه در تمرینات شرکت کنم و بعد از آن سرمربی تیم سبک بازی من را پسندید و به توافق رسیدیم که به تیم نفت امیدیه اضافه شوم.

باشگاه نفت امیدیه همه چیز را برای قهرمانی فراهم کرد/در مرحله نهایی مسابقات سختی داشتیم

وی ادامه داد: شرایط تیم در مقایسه با دیگر تیم‌های حاضر در لیگ یک و حتی لیگ برتر خیلی خوب بود، امکاناتی شرکت نفت در اختیار ما قرار داد که در لیگ برتر فوتسال آقایان هم شاهد آن نبودیم، هرچیزی که برای قهرمانی نیاز بود را فراهم کردند و این رسیدگی‌ها درنهایت نتیجه داد. از نظر فنی هم تیم کمبودی نداشت، بازیکنان خوبی کنار هم جمع شده بودند و یک تیم جنگنده با بازیکنان باتجربه در کنار بازیکنان جوان داشتیم.

بازیکن تیم فوتسال بانوان نفت امیدیه با بیان اینکه نخستین تجربه من در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور رقم خورد، تصریح کرد: سطح مسابقات در مرحله گروهی در حد متوسط بود که از تعداد گل‌های ما می‌توان این موضوع را فهمید، اما هرچه به مراحل بالاتر صعود کردیم سطح بازی‌ها بهتر شد و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های سخت و پر تنشی داشتیم. داوران در دوره گروهی ضعیف عمل کردند که برای تیم ما خیلی مشکلاتی ایجاد شد، اما امیدوارم در سال‌های آینده این مشکل حل شود تا شاهد بازی‌های جذاب‌تر و با کیفیت‌تری باشیم.

کیانی در خصوص اینکه نفت امیدیه برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر فوتسال بانوان داشت یا خیر، گفت: هر تیمی که وارد لیگ می‌شود یک هدف مشترک تیمی دارد و ما از روز اولی که وارد تیم شدیم شعار We fight We win (می‌جنگیم می‌بریم ) را انتخاب و ملکه ذهنمان کردیم. هر روز در تمرینات، قبل از بازی‌ها شعار مورد نظر را فریاد می‌زدیم و ایمان داشتیم که قهرمانی می‌شویم. این شعار بیانگر هدف قوی و مشترکی بود که همه ما داشتیم و در عمل هم آن را ثابت کردیم.

وی افزود: امسال حمایت‌های همه جانبه را از مدیریت، شرکت نفت، رسانه‌ها و حتی هیئت شهرستان شاهد بودیم. وقتی با بازیکنانی که سال قبل هم در این تیم بودند صحبت می‌کردم، می‌گفتند حمایت‌ها امسال نسبت به سال‌های قبل بهتر شده و توجه بیشتری به فوتسال بانوان می‌کنند.

باشگاه نفت امیدیه همه چیز را برای قهرمانی فراهم کرد/در مرحله نهایی مسابقات سختی داشتیم

بازیکن تیم فوتسال بانوان نفت امیدیه با اشاره به اینکه اولین حضورم در لیگ دسته اول منجر به قهرمانی و صعود به لیگ برتر شد، اظهارکرد: قهرمانی حس خیلی لذت بخشی دارد، وقتی سوت پایان را در بازی آخر شنیدیم تمام فشارها، استرس‌ها و سختی‌هایی که داشتیم مثل یک بار از روی دوشمان برداشته شد و حس فوق العاده ای داشتیم. از شدت خوشحالی اشک شوق می‌ریختیم و خدا را شاکر بودیم که توانستیم جواب زحمات خودمان، مربیان و همه کسانی که در این راه کمک کردند را بدهیم.

کیانی در رابطه برنامه خود و باشگاه نفت امیدیه در لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: باشگاه نفت قصد دارد با جذب بازیکن‌های خوب حمایت بیشتری از فوتسال بانوان خود داشته باشد تا در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند. من هم تمرینات پیش فصل را شروع کردم، اما چند پیشنهاد از تیم‌های دیگر هم دارم که منتظر هستم ببینم شرایط کدام تیم برای من بهتر است.

کد خبر 668500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.