ارتقای محلات کمتربرخوردار، مهمترین اولویت مدیریت شهری است / اجرای ۲۵ پروژه مهم در منطقه ۱۴

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۲۵ پروژه مهم در منطقه ۱۴ در دست اقدام است که بهبود و ارتقای سطح زندگی در محله ارزنان، دارک و جلوان در قالب پروژه‌های محله‌محوری در این راستا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی در سومین برنامه «مردم سلام» که به میزبانی منطقه ۱۴ برگزار شد، با تبریک سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: خدمت در منطقه ۱۴ به نوعی توفیقی بزرگ و دارای ارزش و جایگاه است.

وی افزود: مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند، مردمی متعهد و همواره همراه با نظام و انقلاب بودند که از این بابت شایسته خدمت صادقانه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاهد تحولات عظیم در این منطقه نسبت به سال‌های گذشته بوده‌ایم و در این راستا تلاش می‌کنیم روز به روز بر محرومیت‌زدایی این مناطق کمتربرخوردار شهر بیفزاییم.

وی با اشاره به مزیت‌های متعدد و ظرفیت‌های بی‌نظیر منطقه ۱۴ از جمله احداث بخشی از خط دو متروی اصفهان در این منطقه خاطرنشان کرد: حضور چنین پروژه‌های محرک توسعه‌ای در این منطقه باعث ارزش‌آفرینی و ارزش افزوده محلی می‌شود.

شریعتی با اشاره به رویکرد محله‌محوری و محرومیت‌زدایی دوره ششم مدیریت شهری تصریح کرد: وجود خرده‌ملک‌های تجاری از معضلات در مسیر ساماندهی معابر منطقه است، در این راستا ساخت مجتمع‌های تجاری باعث کاهش بار ترافیکی برخی از محلات همچنین کمک‌کننده به امر ساماندهی خیابان‌ها و آزادسازی خرده‌ملک‌های تجاری است.

وی با بیان اینکه مسئولان منطقه ۱۴ همه برای آبادانی و توسعه منطقه دغدغه‌مند هستند، یادآور شد: ۲۵ پروژه مهم در منطقه ۱۴ در دست اقدام است که بهبود و ارتقای سطح زندگی در محله ارزنان، دارک و جلوان در قالب پروژه‌های محله‌محوری در این راستا است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تأکید این دوره، توسعه و آبادانی محلات کمتربرخوردار است، گفت: در این دوره مدیریت شهری اقدامات مهمی در زمینه آب اصفهان و جاری بودن زاینده‌رود انجام شده است و بر اساس این دغدغه مشترک شهروندان اصفهانی، کمیسیون ویژه آب نیز در شورای اسلامی شهر تشکیل شد.

شریعتی با بیان اینکه بعضی از مادی‌های موجود در منطقه ۱۴ از سال‌های دور دارای حقابه بوده‌اند، تصریح کرد: امروز شهرداری اصفهان بر اساس تأکیدات و ضرورت نیاز شهروندان در عرصه انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان و دیگر عرصه‌های تأمین آب شهر اصفهان از منابع دیگر، سهامدار بوده و در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

کد خبر 668479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.