قرقیزستان ۰ _ عمان ۱ / سومی شاگردان برانکو در کافا

تیم ملی عمان با برتری یک بر صفر مقابل قرقیزستان به‌همراه برانکو ایوانکوویچ به مقام سوم تورنمنت کافا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال قرقیزستان و عمان امشب _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب دیدار رده‌بندی رقابت‌های تورنمنت فوتبال آسیای‌مرکزی موسوم به کافا از ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت محلی در ورزشگاه پاختاکور شهر تاشکند ازبکستان به‌مصاف یکدیگر رفتند و عمان با یک‌گل به پیروزی رسید تا عنوان سومی را به‌دست بیاورد.

تیم ملی عمان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم‌های ملی ایران و پرسپولیس تهران برعهده دارد در مرحله گروهی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در جایگاه دوم قرار گرفت و در برابر قرقیزستانی قرار گرفت که در گروه دوم مانند عمان پس از ایران در رده دوم ایستاده بود.

بازیکنان آغازکننده قرقیزستان در این جدال از توکوتائف، کیچین، کوزوبائف، برائوزمن، مورزائف، عبدرحمانف، مامیرالیف، علی‌کولوف، ژیرگالبل اولو، اتابایف و شوکوروف تشکیل می‌شدند و عمان نیز با ال‌مخاینی، الاوالی، الخمیسی، عبدالغفور، الغسانی، الکعبی، البریکی، المشایفری، الیحیایی، المشایفی و السعدی وارد زمین شد.

نیمه‌اول مصاف دو تیم با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت اما در نیمه‌دوم شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با به‌ثمر رساندن یک‌گل توسط ارشد العلوی و دفاع از آن، به پیروزی خفیف و اقتصادی دست یافته و عنوان سومی تورنمنت کافا را از آن خود کند و بدین ترتیب قرقیزستان نیز چهارم شد.

کد خبر 668451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.