بازی مقابل آلمان برایمان اهمیت زیادی داشت / امیدوارم برابر ایتالیا به پیروزی برسیم

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: باتوجه به اینکه ایران و آلمان هرکدام یک‌پیروزی داشتند بازی امروز برایمان اهمیت بالایی داشت و خداراشکر به پیروزی دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شریفی پس از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان برابر آلمان اظهار کرد: خدا را شکر این دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشتیم. این مسابقه برای ایران اهمیت زیادی داشت. دو تیم یک برد داشتند و نیاز داشتیم که در این بازی به پیروزی برسیم و در هفته دوم شروع بهتری داشته باشیم.

وی افزود: طی چند روزی که در تهران تمرین داشتیم روی نقاط ضعف آلمان کار کردیم و در نهایت در این بازی مهم به پیروزی رسیدیم. دیگر بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع به‌تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم. امیدوارم در مسابقه فردا هم پیروز شویم.

به گزارش ایمنا، هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ گروه مردان از امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ به میزبانی روتردام هلند و اورلئان فرانسه آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه شهر روتردام به مصاف آلمان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه فردا _چهارشنبه سی‌ویکم خردادماه_ در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ در برابر ایتالیا می‌ایستند. تیم ملی والیبال کشورمان در مجموع با دو پیروزی و سه شکست در حال حاضر هفت‌امتیاز دارد.

کد خبر 668438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.