لیست ۱۰۰ نفره جایزه پسر طلایی سال، اعلام شد

جود بلینگهام، جمال موسیالا، الخاندرو گارناچو، گاوی و ژاوی سیموئز، از جمله نامزدهایی هستند که در لیست بلند بالای جایزه "پسر طلایی سال" قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیست اسامی جایزه "پسر طلایی سال" اعلام شد. این جایزه معتبر هر ساله توسط نشریه ایتالیایی Tuttosport به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال فوتبال اروپا اهدا می‌شود. گاوی ستاره بارسلونا، آخرین برنده این جایزه بوده، بازیکن ۱۸ ساله و ملی‌پوش اسپانیایی امیدوار است بتواند دوباره این عنوان را کسب کند.

با این حال، رقابت شدیدی برای کسب این جایزه وجود دارد، بازیکنانی مانند بلینگهام، ستاره انگلیسی، که به تازگی با مبلغ ۱۰۳ میلیون یورو (۸۸ میلیون پوند / ۱۱۲ میلیون دلار) به رئال مادرید پیوسته است، در بین اسامی نامش دیده می‌شود. جمال موسیالا، بازیساز بایرن مونیخ، آلخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد هم در رقابت هستند.

راسموس هوجلوند، هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد هم در لیست دیده حضور دارد، درحالی که ژاوی سیمونز هلندی بار دیگر در کنار بازیکنانی مانند آلخاندرو بالده، بنجامین سسکو، فلوریان ویرتس و ریکو لوئیس، قرار گرفته است‌.

در مجموع، بازیکنانی از ۳۳ کشور مختلف در این لیست حضور دارند، باشگاه سالزبورگ اتریش، با پنج بازیکن، بیشترین نماینده را در بین نامزدها دارد، این درحالی است که از لیگ‌برتر انگلیس هم ۱۲ ستاره در این رقابت حاضرند.

از ستاره‌های قبلی که موفق به بردن این جایزه شده‌اند، می‌توان به وین رونی، لیونل مسی، سرخیو آگوئرو، ماریو بالوتلی، پل پوگبا، رحیم استرلینگ، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند اشاره کرد.

کد خبر 668426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.