امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون فوتبال عراق و ایران +عکس

در حاشیه سفر مهدی تاج به بغداد، تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون فوتبال عراق و ایران به امضا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای دیدار فینال مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا که امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران بین تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عراق برگزار شد، به بغداد سفر کرده است. در همین راستا وی امروز با عدنان رجال رئیس فدراسیون فوتبال عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

رجال درباره سفر همتای ایرانی خود اظهار کرد: درباره پروتکل همکاری بین دو فدراسیون به نتیجه رسیدیم که تجربه‌های کاری را در زمینه‌های فوتبالی در اختیار همدیگر قرار دهیم. فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون‌های مهم و بزرگ در قاره آسیا است و دوست داریم که با هم همکاری و تعاون داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بحث‌های زیادی را در این نشست دنبال کردیم و دو طرف دیدگاه‌های مشترکی داشتیم و به جمع بندهای خوبی هم دست پیدا کرده‌ایم که باعث پیشرفت فوتبال می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق در ادامه درباره حق‌پخش تلویزیونی فوتبال در این کشور گفت: طبق نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با شرکت لالیگا قراردادی به‌همین منظور بسته شده است و مدیریت حق‌پخش تلویزیونی را در اختیار دارند. همچنین پولی که از پخش تلویزیونی به‌دست می‌آید عاید همه باشگاه‌ها می‌شود.

در این نشست پس از توافق طرفین تفاهم نامه‌ای درباره برگزاری اردوهای تیم ملی، دوره‌های آموزشی و بازاریابی منعقد شد؛ همچنین در پایان جلسه طرفین پیراهن تیم ملی فوتبال کشورشان را به یکدیگر اهدا کردند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون فوتبال عراق و ایران +عکس

کد خبر 668425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.