اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و آلمان شد

در پایان دیدار ایران و آلمان، امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۶ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال امروز _سه‌شنبه سی خردادماه_ از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی والیبال آلمان به میدان رفت. تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی با نتیجه قاطع ۳ بر صفر مقابل آلمان به پیروزی رسید تا طلسم ۱۱ ساله شکست مقابل ژرمن‌ها شکسته شود. در پایان این بازی امین اسماعیل‌نژاد با کسب ۱۶ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از وی در تیم ایران مرتضی شریفی عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق به کسب ۱۱ امتیاز برای ایران شد. در طرف مقابل ریچرت ۱۱ امتیاز برای آلمان به دست آورد و وبر هم موفق به کسب ۸ امتیاز برای تیمش شد.

به گزارش ایمنا، هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از سی‌ام خرداد تا چهارم تیرماه برگزار می‌شود. لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از روز سه‌شنبه، شانزدهم خردادماه با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی شروع شد. هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از شانزدهم تا بیست‌ویکم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار شد همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳، از سیزدهم تا هجدهم تیرماه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری خواهد شد.

کد خبر 668419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.