پیش بینی بورس فردا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲

امروز تعداد سهام مثبت از سهام منفی بیشتر بود، همچنین با صف خریدهایی که بیشتر با محوریت گروه‌های دلاری مانند فلزات اساسی و پتروشیمی‌های کوچک ایجاد شد، وضعیت به سمت ثبات و مثبت شدن پیشروی می‌کند، مطابق با تحلیل‌های گذشته پیش بینی می‌شود این روند برای روزهای آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ با رشد ۲۷۱۸ واحدی، به ۲,۱۶۶,۹۴۵ واحد رسید. از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۸۵۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد. همچنین حجم معاملات امروز ۶.۷۰۲ میلیارد سهم بود که طی ۴۲۱,۲۰۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۸,۱۱۰ میلیارد ریال رسید. ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۴۲,۶۸۵ میلیارد ریال شد و نمادهای «شبندر»، «شستا» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.

همانطور که انتظار می‌رفت هفته آخر خردادماه هفته راکدی بود اما تعادل بازار در حال تغییر وضعیت از حالت شکننده به حالت پایدار است، همانطور که پیش بینی می‌شد به تدریج تک سهم‌ها شروع به مثبت شدن کردند و امروز تعداد سهام مثبت از سهام منفی بیشتر بود، همچنین با صف خریدهایی که بیشتر با محوریت گروه‌های دلاری مانند فلزات اساسی و پتروشیمی‌های کوچک ایجاد شد، وضعیت به سمت ثبات و مثبت شدن پیشروی می‌کند، مطابق با تحلیل‌های گذشته پیش بینی می‌شود این روند برای روزهای آینده ادامه پیدا کند.

با توجه به اینکه از اواخر هفته آینده گزارش‌های ماهانه و فروش‌های خردادماه منتشر خواهد شد که برخی شرکت‌ها فروش خیلی خوبی داشتند، مجامع هلدینگ‌ها نیز در ماه آینده برگزار می‌شود، همچنین گزارش‌های بهار در ماه آینده منتشر خواهد شد که تمامی این موارد می‌تواند به وضعیت بورس در تیرماه کمک کند.

کد خبر 668404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.