مغازه چوب‌بری و انبار ضایعات در رشت طعمه حریق شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مهار آتش‌سوزی سنگین دو باب مغازه چوب‌بری و یک باب انبار ضایعات به کمک ۴۳ آتش‌نشان در این شهر خبر داد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی شدید دو باب مغازه چوب‌بری و یک باب انبار ضایعات در ساعت ۲۳:۵۶ شامگاه _دوشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۴۳ آتش‌نشان و افسر ارشد با ۱۴ خودرو اطفای حریق، آب‌رسان و پشتیبان دستگاه تنفسی و پلتفرم، به محل حادثه در بلوار شیون فومنی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این سازمان پس از رسیدن به محله حادثه با آتش‌سوزی شدید و گسترده دو باب مغازه چوب‌بری و یک باب انبار ضایعات مواجه شدند که مواد قابل اشتعال مانند چوب، پلاستیک، قوطی‌های اسپری ضایعاتی دچار حریق شده بود، به سرعت تیم عملیاتی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه مهار حریق توسط آتش‌نشانان حدود دو ساعت و چهار دقیقه به طول انجامید و تجمع تعدادی از شهروندان در محل حادثه، کار تخصصی آتش‌نشانان را برای انجام عملیات دشوار کرده بود، تصریح کرد: در این حادثه مغازه‌ای چوب‌بری و انبار ضایعات و یک دستگاه خودروی نیسان پارک شده در محل، دچار خسارت شد، اما این حادثه آسیب جانی نداشت.

وی اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در حال بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۸۰ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۵ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 668372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.