۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
شهردار جدید تیران منصوب شد

با حکم استاندار اصفهان «سیدمحمدرضا ذاکری» به عنوان شهردار جدید تیران منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از استعفای حسن حجتی در بهمن‌ماه سال گذشته و قبولی آن در صحن علنی شورای اسلامی شهر تیران، رضا ناهی به عنوان سرپرست انتخاب و پس از آن سیدمحمدرضا ذاکری به عنوان شهردار این شهر به استانداری اصفهان معرفی شد. پس از طی فرآیندهای قانونی و استعلامات، حکم شهردار جدید تیران صادر و معرفی شد.

علی محمدی‌کیا، فرماندار تیران و کرون در آئین تکریم و معارفه شهردار تیران اظهار کرد: این شهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی دارد که به واسطه موقعیت جغرافیایی حائز اهمیت است.

وی مدیریت شهری را جزو مهم‌ترین ارکان اداری و خدماتی دانست و افزود: تعامل بین‌بخشی از مؤلفه‌های اثرگذار در خدمت‌رسانی و تحقق برنامه‌ها است و همکاری با دستگاه‌های اداری براساس قانون به منظور تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های کلی نظام و دولت و ارائه خدمت به شهروندان لازم است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: تیم مدیریت شهری باید با هم‌افزایی بین‌بخشی و به‌کارگیری نظرات و ایده‌های جدید و مبتکرانه به توسعه شهر کمک کنند و مانع از اتلاف بودجه و زمان شوند.

محمدی‌کیا با تاکید بر اینکه همکاری و تعامل دوطرفه شهرداری و شورای اسلامی شهر منجر به رضایتمندی می‌شود، تصریح کرد: اختلافات سلیقه‌ای و شخصی نباید در مسیر خدمت‌رسانی اخلال ایجاد کند که این اتلاف سرمایه نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی همکاری مشترک و اقدامات اثربخش را زمینه‌ساز موفقیت دانست و تاکید کرد: تقویت رضایتمندی سبب افزایش سرمایه اجتماعی و اعتلای شهرنشینی خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر را مهم دانست و تصریح کرد: میان گزینه‌های مختلف، بررسی‌ها انجام و شهردار منتخب معرفی شد که با حکم استاندار منصوب شد و فعالیت خود را از امروز در محل شهرداری آغاز کرد.

نقش مدیریت شهری در تقویت ظرفیت‌های شهر تیران

در ادامه سیدابوالفضل موسوی، معاون مدیرکل شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به جایگاه و فرصت‌های فعال شهر تیران اظهار کرد: این شهر با قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی میان شهرستان‌های غرب اصفهان و تعدادی از استان‌های کشور، میزبان میهمانان بسیاری است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری در این منطقه علاوه بر ارائه خدمت به همشهریان، در حوزه جذب گردشگر و خدمت به مسافران نیز نقش مهمی دارد.

معاون مدیرکل شهری و شوراهای استانداری اصفهان همدلی و همکاری درون شهرداری و ارتباط بین‌بخشی با دیگر دستگاه‌های اداری شهرستان را جزو مهم‌ترین مؤلفه‌های خدمت‌رسانی دانست و تاکید کرد: اقدامات زیادی در این دوره مدیریت شهری در سطح شهر انجام شده است که باید با سرعت تداوم داشته باشد.

کد خبر 668366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.