عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ خردادماه

در این بسته خبری از مقبره الشعرا مقصد گردشگری داخلی و خارجی می‌شود تا ضرب‌الاجل یک ماهه استاندار یزد برای بانشاط کردن فضای بیرونی ادارات و توسعه اهواز نیازمند ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مقبره الشعرا مقصد گردشگری داخلی و خارجی می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر تسریع در اجرای عملیات عمران مقبره الشعرا، گفت: این مکان تاریخی، ادبی و فرهنگی به زودی به مقصد و مرجع اصلی گردشگری داخلی و خارجی آذربایجان شرقی تبدیل می‌شود.

ضرب‌الاجل یک ماهه استاندار یزد برای بانشاط کردن فضای بیرونی ادارات

ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد گفت: ادارات ارشاد، صمت، جهاد کشاورزی، سازمان مدیریت و تعدادی دیگر از ادارات می‌توانند نسبت به بهسازی فضای پیرامون خود اقدام کنند.

توسعه اهواز نیازمند ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است

رضا امینی، شهردار کلانشهر اهواز توسعه این کلانشهر را نیازمند ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: یکی از مهمترین طرح‌های شهرداری مترو است.

اقدامات فرهنگی در بوستان‌های سطح قم تقویت شود

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم با تأکید بر لزوم گسترش هر چه بیشتر اقدامات فرهنگی در بوستان‌های شهر گفت: در شهرداری نسبت به مسئله حجاب و عفاف دغدغه وجود دارد.

روزانه ۸۰۰ تن آسفالت در قیدار تولید می‌شود

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار گفت: ظرفیت تولید کارخانه آسفالت شهرداری این شهر به طور متوسط ۸۰۰ تن در روز است.

یافتن جسد جوان ۲۰ ساله از یک آبگیر در دُرح سربیشه

علی حیاتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: جسد جوان ۲۰ ساله با تلاش غواصان آتش نشانی در یک آبگیر منطقه دُرح شهرستان سربیشه پیدا شد

آتش‌سوزی چهار خودرو در پارکینگ متروی گلشهر

مهدی سمیعی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش سوزی علفزار در پارکینگ روباز حاشیه ایستگاه متروی گلشهر کرج سبب خسارت به چهار دستگاه خودرو شد.

آغاز فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری این سازمان بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

کد خبر 668357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.