برای پیشرفت هر منطقه باید محورهای مواصلاتی آن توسعه پیدا کند

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای پیشرفت هر منطقه باید محورهای مواصلاتی آن توسعه پیدا کند تا از بن‌بست خارج و دروازه‌های اقتصادی گشوده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با سازمان همیاری شهرداری‌های استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه استقرار تیم مؤسسه حسابرسی ارکان سیستم سازمان همیاری شهرداری‌های استان، همچنین انعقاد قرارداد جهت حسابرسی سال ۱۴۰۱ سازمان با مؤسسه مذکور به استناد بند ۸ و ۹ ماده ۸۷ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خردادماه ۱۳۷۵ تنقیحی بیستم تیرماه ۹۶ بود.

وی افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان، نسبت به تسویه حساب با مؤسسه حسابرسی صدر اقدام و آن مؤسسه پس از دریافت چک، ظرف سه روز کاری، گزارش حسابرسی سال ۱۴۰۰ سازمان مذکور را تحویل شورای اسلامی استان کند و مؤسسه حسابرسی ارکان سیستم نیز به صورت رسمی گروه حسابرسی را در سازمان همیاری شهرداری‌های استان مستقر کند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه برای پیشرفت هر منطقه باید محورهای مواصلاتی آن توسعه پیدا کند تا از بن‌بست خارج و دروازه‌های اقتصادی گشوده شود، خاطرنشان کرد: بر همین اساس محورهای مواصلاتی مهم استان از جمله محور مواصلاتی شهرکرد_بروجن_لردگان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، محور شلمزار_ناغان به کارون چهار و محور شهرکرد_فارسان به مسجدسلیمان با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی و محور بن_داران به تیران، پیگیری بیشتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبار را می‌طلبد، همچنین با تکمیل و راه‌اندازی راه‌آهن در استان، تحول بزرگ اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تسهیل در ارائه خدمات توسط سازمان‌ها و ارتقای جایگاه شوراهای اسلامی از طریق به‌کارگیری ظرفیت شوراهای اسلامی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی در راستای توسعه مؤثر است.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با حضور اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان، سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های استان و مدیر مؤسسه حسابرسی ارکان سیستم در محل سازمان همیاری شهرداری‌های استان برگزار شد.

کد خبر 668355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.