خط انتقال پساب از صفه به بزرگراه شهید اقارب‌پرست در حال احداث است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: خط انتقال پساب از منبع صفه به منبع بزرگراه شهید اقارب‌پرست با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد در حال احداث است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به لزوم آبیاری فضای سبز منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و همچنین کمبود منابع آبی، خط انتقال پساب از منبع صفه به منبع بزرگراه شهید اقارب‌پرست در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد احداث می‌شود، افزود: در این پروژه شش کیلومتری از لوله‌های ۲۵۰ میلی‌متری استفاده شده است که حجم قابل توجهی از آب را انتقال خواهد داد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این منطقه برای تأمین آب جهت آبیاری فضای سبز موجود و نگهداری از آن، پروژه‌های متعددی را در دست اجرا داریم که یکی از آن‌ها، تعویض خط انتقال آب حد فاصل باغ بانوان پردیس در کندروی بزرگراه شهید حبیب‌اللهی تا چهارراه شهید مفتح است.

وی تاکید کرد: پروژه تعویض خط انتقال آب به دلیل فرسودگی خط انتقال قبلی به طول ۴۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام است و پس از اتمام به خط انتقال آب منبع بزرگراه شهید اقارب‌پرست متصل خواهد شد.

کد خبر 668335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.