لزوم تعامل شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان ارومیه برای جلوگیری از دوباره‌کاری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با هدف حفظ و نگهداری زیرسازی‌ها، آسفالت معابر شهری و جلوگیری از دوباره‌کاری و تسهیل درخدمت‌رسانی به شهروندان با هم تعامل و هماهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در راستای موضوع بررسی صدور مجوز حفاری و تعامل‌ها بین در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: هزینه‌های دریافتی از شرکت‌های خدمات‌رسان جزو درآمدهای مجموعه مدیریت شهری نبوده است و مبالغ دریافت شده برای ترمیم و مرمت آسفالت محل‌های حفاری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان افزود: مجموعه مدیریت شهری به نوعی دستگاه‌ها خدمات‌رسان محسوب می‌شود، شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با هدف حفظ و نگهداری زیرسازی‌ها، آسفالت معابر شهری و جلوگیری از دوباره‌کاری و تسهیل در خدمت‌رسانی به شهروندان با یکدیگر تعامل و هماهنگی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری و سازمان‌های خدمات‌رسان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا مشکلی در ارائه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست مشترک بین مجموعه مدیریت شهری و شرکت‌های خدمات‌رسان برای رفع اختلاف نظر و تسهیل در اعطای مجوزهای لازم برای حفاری ضروری بوده است.

کریمی ادامه داد: برگزاری جلسات مشترک موجب می‌شود با توجه به دیدگاه‌ها و اختلاف‌نظرهایی که در مجموعه مدیریت شهری و شرکت‌های خدمات رسان وجود دارد، شهروندان متضرر نشوند.

کد خبر 668327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.