خبر خوش مدیریت شهری اصفهان برای زوج‌های جوان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، به زوج‌های جوان تخفیف ۵۰ درصدی به همراه هشت نفر از خانواده، اقوام و دوستان برای استفاده از ابرسازه‌های تفریحی شهر از امروز (سه‌شنبه) تا جمعه هفته جاری ارائه می‌شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: مدیریت شهری در تقویم مناسبتی که در راستای بهبود فضای نشاط و شادی در شهر در نظر گرفته است، برنامه‌هایی همچون «مهمان مامان» را تدارک دید.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای ارائه تخفیف استفاده از مراکز تفریحی داشته‌ایم، افزود: در همین راستا، به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، به زوج‌های جوان تخفیف ۵۰ درصدی به همراه هشت نفر از خانواده، اقوام و دوستان برای استفاده از ابرسازه‌های تفریحی شهر از امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ تا جمعه _دوم تیرماه_ ارائه می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: زوج‌های جوان اصفهانی که تاریخ عقدنامه آنها در از فروردین ۱۴۰۱ تا سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سال ۱۴۰۲ ثبت شده است، می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

وی ادامه داد: طرح‌های دیگر مدیریت شهری همچون «مهمان مامان» به مناسبت روز مادر و طرح‌های تخفیفی ظرفیت‌های تفریحی کلان‌شهر اصفهان به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه و روز دختر اجرا شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: امیدواریم زوج‌های جوان اصفهانی با بهره‌مندی از این خدمات تفریحی، زندگی خود را با میمنت و مبارکی آغاز کنند و این هدیه را از مدیریت شهری اصفهان بپذیرند.

کد خبر 668326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.