رانندگان به‌عمد کولر اتوبوس را خاموش نمی‌کنند

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های تندرو و خط عادی این کلان‌شهر کولر دارد و اینکه تصور کنیم رانندگان کولر را به‌عمد خاموش می‌کنند، دور از ذهن است، گفت: رانندگان از گرما و دمای بالای هوا رنج می‌برند، لذا مشکل کولر اتوبوس‌ها بیشتر به دلیل نقص فنی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعاتی که از شرکت اتوبوسرانی دریافت کردم با شرکت‌هایی برای تعمیرات اتوبوس‌ها، مذاکراتی انجام و به قرارداد نهایی منجر شده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها برای تعمیر اعزام شده است و با چهار مجموعه دیگر برای این موضوع توافق شده اما هنوز نهایی نشده است، افزود: انعقاد قرارداد با تعمیرکاران با تأخیر چند ماهه همراه شده است و پیگیری کمیسیون همچنان ادامه دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این کمیسیون تلاش خواهیم کرد که با تعمیر فوری کولرها تعداد اتوبوس‌های مشکل‌دار را به حداقل برسانیم تا نگرانی شهروندان کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر تهران بودجه مناسبی برای تعمیرات اتوبوس‌ها اختصاص داده است.

تشکری‌هاشمی ادامه داد: گزارش‌های مردمی و اعتراض‌ها در زمینه خرابی کولر اتوبوس‌ها بررسی و پیگیری خواهد شد، زیرا تذکر این موضوع در اوج گرمای تابستان زمان مناسبی نیست.

وی با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های تندرو و اتوبوس‌های خط عادی دارای کولر است و اینکه تصور کنیم رانندگان کولر را به‌عمد خاموش می‌کنند، دور از ذهن است، اضافه کرد: رانندگان از گرما و دمای بالای هوا رنج می‌برند، لذا مشکل کولر بیشتر به دلیل نقص فنی است.

کد خبر 668321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.