توجه به خلاقیت و نوآوری در جشنواره مهارتی هنرهای تجسمی/ ۱۳۷۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد

رئیس اداره آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش اداره‌کل آموزش‌وپرورش اصفهان با بیان اینکه یکی از مباحث در نظر گرفته شده در جشنواره‌ مهارتی رشته‌های هنرهای تجسمی، خلاقیت و نوآوری بود، گفت: در مجموع ۱۳۷۰ اثر در زمینه هنرهای تجسمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شاهپوری امروز -‌سه‌شنبه سی‌ام خردادماه- در آئین اختتامیه جشنواره مهارتی رشته‌های هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت پوشاک و طراحی وب‌سایت فروش اظهار کرد: اگر موفقیتی در استان اصفهان نسب به سایر استان‌ها کسب می‌شود، به دلیل تلاش هنرستان‌ها، مناطق، نواحی، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش است.

وی افزود: این مجموعه مسابقات و المپیادها در حوزه فنی‌وحرفه‌ای تغییری نسبت به دوره‌های قبل داشت و در این راستا رویکردهای شایستگی‌های غیرفنی و تلفیق فن و مهارتی که در هنرستان فراگرفته می‌شود با شایستگی‌های غیرفنی که در دنیای کار نیاز است، در مسابقات این دوره ایجاد شد و به عنوان پارامتر مسابقه در نظر گرفته شد.

رئیس اداره آموزش فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش اداره‌کل آموزش‌وپرورش اصفهان با بیان اینکه یکی از مباحث در نظر گرفته شده در این جشنواره‌ها خلاقیت و نوآوری بود، تصریح کرد: در مجموع ۱۳۷۰ اثر در زمینه هنرهای تجسمی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مهارتی هنرهای تجسمی- طراحی در سه حوزه برگزار شد، گفت: برگزیدگان در شش زمینه جشنواره رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شاهپوری با اشاره به برگزاری جشنواره مهارتی در زمینه طراحی وب‌سایت فروش، اضافه کرد: این جشنواره برای هنرجویان رشته کامپیوتر در نظر گرفته شد که کیفیت آثار خوبی را شاهد بودیم و از ۲۱ اثری که به دبیرخانه ارسال شد از سه نفر تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره مهارتی طراحی دوخت و پوشاک زمینه دیگری از این دوره جشنواره بود که افراد اقدامات خلاقانه روی لباس‌های قدیمی انجام دادند و در نهایت از ۱۳۷ اثری که در جشنواره طراحی دوخت و پوشاک به دبیرخانه ارسال شد، سه نفر از آنها برگزیده شدند.

به گزارش ایمنا، آئین اختتامیه جشنواره مهارتی رشته‌های هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت پوشاک و طراحی وب‌سایت فروش امروز با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی و آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد.

کد خبر 668318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.