تلاش مضاعف آرسنال برای جذب دو ستاره لیگ‌برتر

طبق گزارشکها، آرسنال پیشنهادی ۹۰ میلیون پوندی برای دکلان رایس ارائه کرده است؛ آنها همچنین در مذاکرات برای جذب رومئو لاویا پیشرفت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال آرسنال برای جذب دکلان رایس از وستهام، پیشنهادی ۸۰ میلیون پوندی ارسال کرد، اما توسط رقیب بلافاصله رد شد. توپچی‌ها پیشنهاد دوم را به ۹۰ میلیون پوند رساندند، اما چکش‌ها (لقب وستهام) قیمت این هافبک را بیش از ۱۰۰ میلیون پوند ارزیابی می‌کنند. طبق گفته رسانه The Athleti، میکل آرتتا برای جذب ملی‌پوش انگلیسی تلاش زیادی دارد.

پیشنهاد دوم توپچی‌ها، در مجموع با بندهای متغیر، به ۹۰ میلیون پوند می‌رسد، که انتظار می‌رود وستهام نیز آن را رد کند. با این حال، آرسنال برای جذب این هافبک، و تقویت خط میانی خود، مصمم است.

طبق گفته فابریزیو رومانو، رایس ممکن است تنها هافبکی نباشد که آرتتا به جذبش علاقه دارد، زیرا توپچی‌ها در تلاش‌اند تا رومئو لاویا ستاره ساوتهمپتون را نیز به خدمت بگیرند. آنها هنوز پیشنهاد رسمی برای این هافبک ارائه نکرده‌اند، با این حال، احتمالاً قدیس‌ها (لقب ساوتهمپتون)، مبلغی حدود ۵۰ میلیون پوند (۶۴ میلیون دلار) برای فروش بازیکن خود طلب خواهند کرد.

منچستریونایتد نیز مشتاق جذب لاویا است، اما به نظر می‌رسد اولویت آنها جذب میسون مانت از چلسی خواهد بود. آبی‌ها هم همچنین تحولات پنجره تابستانی را زیر نظر دارند زیرا مائوریسیو پوچتینو به دنبال ایجاد اصلاحات اساسی در تیم خود است.

وستهم با جدایی رایس در تابستان امسال موافقت کرده، اما آنها به صراحت اعلام کرده‌اند که باید بند فسخ او پرداخت شود. گفته می‌شود منچسترسیتی نیز مشتاق جذب ستاره انگلیسی است، با این حال، بایرن‌مونیخ از این رقابت کناره‌گیری کرد.

کد خبر 668295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.