مدیران محلات باید زمینه مشارکت‌های اجتماعی را فراهم کنند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای یک محله باید کسانی را انتخاب کنیم که زمینه مشارکت‌های اجتماعی را فراهم کنند، لذا از شهرداری تهران می‌خواهم به سرعت مشکل را رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _سه‌شنبه سی‌ام خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری اظهار کرد: به تذکر دلسوزانه اعضا در خصوص هیئت امنای مدیریت محلات توجهی نشد؛ با اینکه مطمئن بودیم اقدامی که در برج میلاد انجام شد نتیجه‌ای جز کاهش سرمایه اجتماعی مدیریت شهری ندارد و به همین دلیل هشدار دادیم.

وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران محلات جابه‌جا شده‌اند و به تذکرات اعضای شورا توجهی نشده است، هنوز هم این روند ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برخی افراد از سوی شهردار تهران حکم گرفتند در حالی که شهروندان در محلات آن‌ها را نمی‌شناختند، تصریح کرد: قرار است مدیران محلات با شهرداران ناحیه و منطقه برای رفع مشکلات مردم در ارتباط باشند.

وی با تاکید بر اینکه رابطه اعضای شورای ششم تهران با شهردار این کلان‌شهر بر اساس فرموده مقام معظم رهبری نیاز به سه رکن هدایت، نظارت و حمایت دارد، ادامه داد: افراد منتخب نیز شایسته هستند اما هرکسی را برای انجام کاری ساخته‌اند و تعدادی از این افراد در محلاتی که به عنوان مدیر آن انتخاب شدند، ساکن نیستند.

امانی با بیان اینکه اعضای شورا در مرحله هدایت مانده‌اند و به تذکرات توجه نمی‌شود، گفت: ما را باید توجیه کنند تا بفهمیم و اگر اشتباه کرده‌ایم، عذرخواهی کنیم؛ برای یک محله باید کسانی را انتخاب کنیم که زمینه مشارکت‌های اجتماعی را فراهم کنند، لذا از شهرداری تهران می‌خواهم به سرعت مشکل را رفع کند.

کد خبر 668291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.