قیمت مسکن تهران (امیریه) / خانه بخرید؛ ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید

براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در امیریه تهران از ۳۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در امیریه تهران از ۳۰ تا ۱۱۰ میلیون تومان متغیر است. یک آپارتمان ۵۰ متری در مختاری غربی با قدمت بیش از ۲۰ سال به قیمت هر متر ۴۲ میلیون تومان عرضه شده است. این آپارتمان در طبقه چهارم واقع شده و آسانسور ندارد. البته به گفته مالک فعلی این آپارتمان به مترو و بی آر تی دسترسی داشته و به پمپ آب مجهز است. همچنین این آپارتمان انباری سه متری سند دار داشته و کولر و آبگرمکن آن نو است.

همچنین یک آپارتمان دو خوابه ۹۸ متری در این منطقه عرضه شده که نوساز بوده و قیمت هر متر از آن بیش از ۶۴ میلیون تومان است. آژانس مشاوره املاکی که این ملک را عرضه کرده مدعی است قیمت آن کمتر از میانگین قیمت منطقه است و سخت پسندها حتماً آن را می‌پسندند. البته قیمت پارکینگ این ساختمان به صورت جدا از متراژ آپارتمان در زمان فروش محاسبه می‌شود.

یک آپارتمان ۵۵ متری در این منطقه عرضه شده که در میدان رازی واقع است. قیمت هر متر از این آپارتمان که بیش از ۳۰ سال قدمت دارد، ۳۰ میلیون تومان است و قیمت کل آن یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد. مالک این ساختمان ادعا کرده که می‌تواند تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز به خریدار این خانه وام تعلق می‌گیرد.

یک آپارتمان کلید نخورده تک واحدی نیز در میدان منیریه عرضه شده است. این آپارتمان سه خوابه است و قیمت هر متر از آن را ۱۱۰ میلیون تومان مطرح کرده‌اند. این آپارتمان که در بن بست واقع شده نور عالی داشته و کمددیواری های بسیار عمیق و آشپزخانه بزرگ با دسترسی به بالکن و همچنین انباری خوش سایز از جمله ویژگی‌های این ملک است.

کد خبر 668275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.