پاسخ صریح پپ گواردیولا به احتمال جذب کیلیان امباپه

پپ گواردیولا به خبرنگاران گفت که آنها «از قبل می‌دانند» کیلیان امباپه در تابستان امسال به کجا منتقل می‌شود و شانس منچسترسیتی برای جذب ستاره پاری سن ژرمن را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه فوق ستاره پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه در تابستان گذشته قرارداد جدیدی را با باشگاهش امضا کرد، اما همچنان نامش، برای خروج از این تیم، بر سر زبان‌هاست و از رئال مادرید به عنوان باشگاه مورد علاقه او یاد می‌شود.

همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد منچسترسیتی و انتقال احتمالی امباپه به این تیم وجود داشته است، اما گواردیولا درمورد شانس حضور این بازیکن فرانسوی در ورزشگاه اتحاد صریح بود. همانطور که تلویزیون ال چیرینگیتو گزارش داد، سرمربی سیتی گفت: "نه، این خبر صحت ندارد، همه از قبل می‌دانیم که او می‌خواهد به کجا (رئال) برود."

رئال مادرید در تابستان امسال، مبلغ ۸۸ میلیون پوندی (۱۱۲ میلیون دلاری) را برای جذب جود بلینگهام از بوروسیا دورتموند پرداخت کرده است، اما آنها همچنان به دنبال امضای قرارداد با امباپه هستند. لوس بلانکوس یکی از معدود باشگاه‌هایی است که توان جذب به مهاجم فرانسوی را دارد.

باید دید که آیا پاری سن ژرمن در تابستان امسال پیشنهادی برای فروش ستاره‌اش دریافت خواهد کرد یا خیر، اما روابط بین امباپه و مادرید، به علاوه یک یا دو باشگاه دیگر، می‌تواند سران PSG را برای فروش کیلیان امیدوار کند.

کد خبر 668234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.