سود هنگفت لیونل مسی از حضور در عربستان سعودی

جزئیات قرارداد پرسود لیونل مسی برای ترویج گردشگری در عربستان سعودی، فاش شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس گزارش نیویورک تایمز، لیونل مسی در طول سه سال آینده که سفیر ورزشی عربستان سعودی خواهد بود، مبلغی معادل ۲۲.۵ میلیون یورو (۱۹.۶ میلیون پوند / ۲۵ میلیون دلار) دریافت خواهد کرد.

مسی، پیشنهادی برای ادامه دوران فوتبالش در عربستان سعودی را رد و در عوض با تیم اینترمیامی در لیگ MLS قرارداد امضا کرد و گفت: "اگر دغدغه من پول بود، به عربستان یا جای دیگری می‌رفتم." او در زمان حضورش در پاری‌سن‌ژرمن، برای یک سفر تبلیغاتی، به خاورمیانه سفر کرد که باعث ایجاد حواشی بسیاری شد.

به نظر می‌رسد که آن سفر سازنده بوده است و از پیشنهاد مالی سنگین به لئو خبر می‌دهد، اما در این گزارش آمده است که مسی نمی‌تواند درباره آن چیزی بگوید چون ممکن است شهرت عربستان سعودی را "لکه‌دار" کند، این درحالی است که پادشاه سعودی، در ماه‌های اخیر، پس از سرمایه‌گذاری در رقابت‌های ورزشی مانند، تور گلف PGA، خرید نیوکاسل‌یونایتد و رقابت‌های فرمول یک، کمی مورد انتقاد قرار گرفته است.

فوتبال در عربستان سعودی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و هزینه‌های مربوط به جذب بازیکنان مطرح، پس از انتقال کریستیانو رونالدو به این کشور، تابستان امسال افزایش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که ستاره‌های زیادی مثل کریم بنزما و انگولو کانته راهی کشور سعودی شوند.

کد خبر 668231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.