آخرین جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت

مهلت ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ تا سوم تیر ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور، این سازمان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال ۱۴۰۲ در بیست و سوم خردادماه جاری و با توجه به اعلام مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، باهدف فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تا بیست و نهم خردادماه جاری برای ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا شنبه سوم تیرماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و در این آزمون ثبت نام کنند.

همچنین متقاضیانی که پیش از این ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

کد خبر 668222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.