به‌خاطر سرعت هنگ‌کنگ غافلگیر شدیم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: بازیکنانم در برخی ست‌ها به‌خاطر سرعت هنگ‌کنگی‌ها غافلگیر شدند و امیدوارم مقابل چین‌تایپه نتیجه بهتری کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه رشیدی درباره پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل هنگ‌کنگ در بازی نخست رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا، اظهار کرد: امروز اولین بازی ما در سالن اصلی مسابقات بود اما هنگ‌کنگ روز گذشته هم در این سالن بازی کرده بود. بازیکنان‌مان کمی به‌خاطر سرعت حملات تیم هنگ‌کنگ سورپرایز شدند و فکر می‌کنم برخی گیم‌ها در توپ‌های برگشتی اشتباهات بیشتری داشتیم، اما خدا را شکر برنده شدیم. امیدوارم برای بازی بعدی این اشتباهات را جبران کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

وی افزود: با هدف به این مسابقات آمده‌ایم و همه بازیکنان تیم، انگیزه کافی برای رسیدن به این هدف را دارند. چین‌تایپه تیم خیلی خوبی است و سه بر صفر هنگ‌کنگ را برد. یک بازی از این تیم داریم و آنالیز آن را انجام داده‌ایم. باید سریع آماده شویم و بازیکنان ریکاوری کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران همچنین خاطرنشان کرد: ممکن است چین‌تایپه از نظر سرعت ما را اذیت کند. این تیم در جام باشگاه‌های آسیا مقام چهارم را به‌دست آورد که نشان می‌دهد تیم رو به رشدی است. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با توجه به نقاط ضعف‌شان برنامه مناسب برای رویارویی با این تیم را به بازیکنان بدهیم.

کد خبر 668195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.