ساکت الهامی را سرمربی مس رفسنجان بدانیم؟ / جواد نکونام همچنان گزینه بزرگ نارنجی‌پوشان

ساکت الهامی برای هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان با مسئولان این تیم به توافقات نهایی رسیده اما چنانچه جواد نکونام روی نیمکت استقلال ننشیند ممکن است او هدایت‌گر نارنجی‌پوشان در فصل آتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی روزهای اخیر ضدونقیض‌های فراوانی در رابطه با نیمکت‌های سرمربی‌گری تیم‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران مطرح شده است و همچنان با شدت اولیه ادامه دارد چرا که تکلیف‌شان هنوز مشخص نیست و هر اتفاقی ممکن است در روزهای آینده رقم بخورد که بدون‌شک جالب‌توجه خواهد بود.

البته جالب‌تر اینجاست که دو باشگاه استقلال تهران و مس رفسنجان سرنوشت عجیبی را انتظار می‌کشند و گویا آینده این دو باشگاه به یکدیگر گره خورده است. از طرفی محمد ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم فوتبال استقلال بوده و مس رفسنجان نیز چند روز صبر کرد تا نتیجه علاقه آبی‌ها را ببیند.

طبق اطلاعات خبرنگار ایمنا، پس از اینکه مشخص شد جواد نکونام هدایت تیم فوتبال استقلال را برای فصل آینده برعهده می‌گیرد و مدیران مس رفسنجان نیز اعلام کردند دیگر منتظر خبر محمد ربیعی برای فصل بیست‌وسوم نمی‌شوند، به یک‌باره همه‌چیز به‌هم ریخت تا بلاتکلیفی همچنان حلقه ارتباطی این دو باشگاه باشد.

جواد نکونام همچنان نتوانسته مجوزهای لازم را برای سرمربی‌گری استقلال بگیرد؛ آن‌هم درحالی‌که قرارداد میان طرفین به امضا رسیده و فقط منتظر یک تائید هستند. مدیران مس رفسنجان نیز با زیرکی از این فرصت استفاده کرده و با جواد نکونام مذاکره کردند تا چنانچه وی نتوانست سرمربی استقلال شود هدایت مس رفسنجان را برعهده بگیرد.

ضمن اینکه مدیران باشگاه مس رفسنجان فقط به مذاکره با جواد نکونام اکتفا نکرده‌اند و مذاکرات مثبتی با ساکت الهامی داشته‌اند که گویا نتیجه هم داشته است. بر همین اساس باید ساکت الهامی را که فصل گذشته روی نیمکت هوادار تهران می‌نشست، سرمربی جدید مس رفسنجان بدانیم و این خبر طی روزهای آتی رسمی خواهد شد.

کد خبر 668152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.