جانشین مسی، زیر نظر آرسنال و منچستریونایتد

آنسو فاتی ممکن است با تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و آرسنال در ارتباط بوده باشد، اما این بازیکن ۲۰ ساله می‌گوید که قصد او ماندن در بارسلونا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آن‌سو فاتی که محصول آکادمی معروف لاماسیا در کاتالونیا است، یکی از ستاره‌های لالیگاست که ظاهراً بارسا می‌خواهد او را به فروش برساند.

مصدومیت‌ها در چند وقت اخیر، پیشرفت فاتی را متوقف کرده است، و با توجه به همین موضوع، بارسا دوست دارد این بازیکن را به فروش برساند.

با این حال، فاتی یک قرارداد بلندمدت در نیوکمپ بسته و معتقد است که می‌تواند پتانسیل خود را در بارسا نمایش دهد. او در مورد آینده‌اش به رسانه Teledeporte گفت: "من با بارسا قرارداد دارم و قصدم این است که در آنجا پیشرفت و رشد کنم. هم در بارسا خوشحالم هم در تیم ملی احساس راحتی دارم."

قرارداد فاتی با بارسا تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، که بند آزادسازی یک میلیارد یورویی (۸۵۳ میلیون پوند / یک میلیارد دلار) در آن گنجانده شده است.

فاتی، پس از جدایی لیونل مسی در سال ۲۰۲۱، پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا را می‌پوشد، اما او در مجموع، تنها ۲۵ بازی طی فصل‌های ۲۱-۲۰۲۰ و ۲۲-۲۰۲۱ انجام داد و سپس با زدن ۱۰ گل در فصل گذشته، به فرم خوب خود برگشت.

کد خبر 668150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.