تکمیل ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران»

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران» خبر داد و گفت: این پروژه در راستای طرح محله‌محوری و جزو مطالبات مردمی برای کاهش حادثه تصادف بوده است.

به گزارش ایمنا، محسن زمانی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران» به دلیل وقوع تصادفات زیاد جزو یکی از مطالبات جدی مردمی محله محسوب می‌شد، به‌طوری که گزارش‌های زیادی را برای ساماندهی این نقطه به شهرداری ارسال کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه ساماندهی ورودی محله «کلمه‌خواران، در قالب پروژه‌های محله محور بود، افزود: ایمن‌سازی ورودی و خروجی این محله در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در نهایت احداث کندرو به منظور جلوگیری از ورود ناگهانی از محله به سمت کندرو خیابان سلمان فارسی و ساماندهی پیاده‌روها و مسیر دوچرخه توسط شهرداری صورت گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه مردادماه سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر با پیشرفت صددرصدی در مرحله بهره‌برداری از مسیر آسفالت شده کندرو است.

وی ادامه داد: ساماندهی ورودی محله کلمه‌خواران به طول ۳۵۰ متر و عرض هفت متر با هزینه بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال انجام شده است.

زمانی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تملک، آزادسازی و ایجاد فضای سبز و مسیر دوچرخه هزینه شده و انجام این پروژه با رفع خطر تاکنون ارزش افزوده‌ای برای منطقه به همراه داشته است.

ساماندهی کندرو خیابان سلمان فارسی

وی در ادامه به دیگر پروژه‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: به منظور روان‌سازی ترافیک، ساماندهی عرض معبر و نیز ساماندهی پیاده روهای کندرو، ایمن سازی ترافیک در محل کندرو خیابان سلمان فارسی، ساماندهی ورودی و خروجی‌های کندرو حدفاصل خیابان حمزه تا پل بزرگمهر انجام شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان افزود: این پروژه شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد و در حال حاضر با صددرصد پیشرفت فیزیکی، به مرحله آسفالت کندرو و پیاده‌روها برای بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: این پروژه به طول ۳۵۰ متر طول و ۶ متر عرض آسفالت کندرو و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال احداث شده است.

کد خبر 668103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.