آسفالت بیش از ۲ هزار متر مربع از معابر منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در راستای مناسب‌سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمنی در معابر، بالغ بر ۲۷۰ تن آسفالت برای بیش از دو هزار و ۳۰۰ متر مربع از معابر سطح این منطقه استفاده شده است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت‌و آمد شهروندان، لکه‌گیری و آسفالت معابر فرعی محلات با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه عملیات‌های عمرانی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی و ارتقای آستانه تاب‌آوری جامعه فراهم کند، افزود: اداره عمران منطقه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر سطح منطقه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، تصریح کرد: هدف از اجرای این عملیات ارتقای کیفیت آسفالت معابر برای تقویت زیر ساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیر پذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری است.

قاضی عسگر ادامه داد: در راستای مناسب‌سازی سطح معابر، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و تأمین سطحی ایمنی در معابر، بالغ بر ۲۷۰ تن آسفالت برای بیش از دو هزار و ۳۰۰ متر مربع از معابر سطح منطقه استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات شهروندان اجرای این عملیات در بسیاری از معابر فرعی، چهار راه‌ها و گذرهای سطح منطقه در حال انجام است که این امر رضایت شهروندان را به‌همراه دارد.

کد خبر 668079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.