ثبت‌نام استخدام دبیری تا ۳۱ خرداد ادامه دارد/ آزمون در مردادماه برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام در دبستان از ابتدای خردادماه آغاز شده است و از ابتدای تیرماه نیز ثبت‌نام در دوره متوسطه اول آغاز می‌شود و نیمه دوم تیرماه هم ثبت‌نام متوسطه دوم را در پیش داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز دوشنبه _بیست‌ونهم خردادماه_ در یک برنامه رادیویی درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، اظهار کرد: ثبت‌نام در دبستان از ابتدای خردادماه آغاز شده است و از ابتدای تیرماه نیز ثبت‌نام در دوره متوسطه اول آغاز می‌شود و نیمه دوم تیرماه هم ثبت‌نام متوسطه دوم را در پیش داریم.

وی ادامه داد: خانواده‌ها سعی کنند دانش‌آموزان را در محدوده محل سکونت خود ثبت‌نام کنند و مسئولان مدارس نیز موظف به نام‌نویسی دانش‌آموزان در محدوه‌های تعریف شده هستند، مگر اینکه دانش‌آموز میان‌پایه و ظرفیت مدرسه تکمیل شده باشد که در این صورت نیز باید نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی، دانش‌آموز را ثبت نام کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دانش‌آموزانی که تاکنون در دوره دبستان ثبت‌نام نکردند یا در سنجش سلامت شرکت نداشته‌اند، می‌توانند با مراجعه به مدرسه، موضوع را اقدام و پیگیری کنند.

وی درباره آزمون استخدامی دبیری، گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی دبیری تا سی‌ویکم خردادماه ادامه دارد؛ متقاضیان با شرایط لازم می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و پس از برگزاری آزمون در مردادماه در صورت قبولی در مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش مشغول به فعالیت می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی از پایگاه‌های تابستانه آموزش و پرورش استان استفاده کردند، اظهار کرد: پایگاه‌های تابستانه فرصتی برای بازآموزی علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی، پژوهشی و اردویی است و امسال نیز با طرحی تحت عنوان «نورعلی‌نور» فرصت مناسبی برای استفاده ۴۰۰ هزار دانش‌آموزان فراهم شده است.

وی درباره همکاری پایگاه‌های مدرسه‌ای، مسجدی و کانون‌های مختلف، افزود: پیش‌بینی می‌شود تابستان خوب و پرباری داشته باشیم، خانواده‌ها نیز باید توجه داشته باشند که با ثبت نام فرزندان در پایگاه‌های تابستانه آنها را برای سال تحصیلی آینده آماده می‌کنند، زیرا دانش‌آموزان در ایام تابستان نیاز به استراحت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ارتباط با ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانه، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند در مدرسه محل تحصیل یا مدارس منتخب محله خود برای ثبت نام در پایگاه‌های تابستانه اقدام کنند، همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از اطلاعات موجود در پورتال آموزش و پرورش استان، مانند مدارس سمپاد که در حوزه‌های پزشکی، شهر پایدار و هوش مصنوعی فعالیت‌های خوبی دارند، بهره‌مند شوند.

کد خبر 668057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.